Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 19:22:22 MET DST

"Tomy M." <tomy@tomy.webd.pl> wrote in message
news:ftbfr7$l26$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Hmmm ... prymitywne? Domy¶lnie zamkniête porty to
> prymitywne rozwi±zanie ???

System jest prymitywny, nie "domyslnie zamkniete porty". Skoro system nie
oferuje jakiejs funkcjonalnosci
to i nie nasluchuje bez potrzeby.

> Znasz kogo¶ kto loguje siê zdalnie na swój komputer?

Jasne.

> Mówiê o u¿ytkownikach domowych, typu moja ciocia, mój wujek
> moi koledzy z podstawówki.

To faktycznie malo, tyle ze wymieniona grupa stanowi niewielki odsetek
uzytkownikow.
MS zarabia na uzytkownikach biznesowych, nie domowych, a tam potrzebne sa
funkcjonalnosci
ktore z twojego punktu widzenia sa zbedne.