Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 00:11:25 MET DST

U¿ytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ftdltt$11fl$1@news2.ipartners.pl...

> Uspienie i wybudzenie XP jest podobnie szybkie.

OK.

> Czym innym jest leak w 9x, czym innym w NT/2k/XP. Moich srednio pieknie
> skonfigurowanych
> XP nie psuja hordy studentow korzystajacych z nich w trybie 12h/6dni, mimo
> ze na dyskietkach,
> pendrive'ach, przez internet i HGW jak jeszcze przynosza abstrakcyjne masy
> smieci. Systemy reinstalowane
> sa raz do roku, we wrzesniu, najczesciej zreszta niepotrzebnie bo i tak nic
> sie tam praktycznie nia zmienia.
> Ostatnim razem uzasadnieniem bylo przejscie z RISa na WDS i ciekawosc tego
> ostatniego rozwiazania.

Widzê ¿e mówimy o zuuuupelnie innych zastosowaniach
komputera. Komputer osobisty z zalo¿enia jest OSOBISTY.
Dla mnei nie ma znaczenia czy system jest idiotoodporny,
nie jestem idiot±, a nikt inny nie ma mo¿liwo¶ci u¿ywaæ
mojego komputera.
Tak wiêc ta odporno¶æ systemu, okupiona jego powolno¶ci±
na nic mi siê nie przydaje :-( Ale jestem niestety skazany
na XP i trudno, kupiê i okrojê dziada jako¶ co by szybciej
dzia³a³.

Tomy M. www.ansibl.com