Re: HP6645 a WinXP

Autor: Łukasz Kalbarczyk <lukaszusun_at_topocztowy.net>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 00:56:09 MET

Dnia Mon, 28 Jan 2008 15:14:39 +0100, gl12d4 napisał(a):

> Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <lukaszusun@topocztowy.net> napisał w
> wiadomości news:1vnsj4nuywi25$.dlg@lukasz.5.waw.pl...
> Część z tych sterów była na hp.com (BIOS, touchpad, nagrywarka, wifi,
> wireless manager, przyciski multimedialne, kamera, czytnik linii papilarnych
> i parę innych) ale tych podstawowych: do płyty gł. (audio, modem, LAN) i
> grafiki na stronach HP nie uświadczyłem.

Echh, no właśnie... Audio, modem, LAN...
Ale czy to są aż tak zaawansowane urządzenia,
że nie można zainstalować im innych sterowników?

> Jesli płyta gł. pod tego Turiona jest na nVidii, to może podpasuje ci plik
> 12.15_nforce_520_winxp_international_whql.exe (wersja m. in. polska, 80 MB),
> z np:
> http://www.opendrivers.com/company/2100/nvidia-free-driver-download.html
> Przedtem jednak sprawdź dokładnie jaką masz płytę gł!

Sprawdzę jak go znów dostanę w swoje ręce :]

> Grafika z http://www.laptopvideo2go.com/drivers/xp
> Stamtąd wersja 169.09 (37 MB):

Grafika to nawet jakaś się zainstalowała
pasująca w miarę do wersji geForce'a.

> http://www.laptopvideo2go.com/nvidia/165series/16909.exe (samorozpakowujący
> się ZIP)
> i zmodyfikowany plik nv4_disp.inf:

A co mu zmodyfikowali?

> http://www.laptopvideo2go.com/infs/165series/16909/nv4_disp.inf, którego po
> rozpakowaniu paczki 16909.exe jeszcze przed instalacją trzeba nadpisać na
> oryginalnym.

No to pewnie też będzie lepsze, niż to wyżej.
Jakaś gra (wiedźmin) chodziła, ale nie wiem jak z wydajnością.

--
ŁK (29.01.2008 00:52:48)