Re: HP6645 a WinXP

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 10:12:29 MET

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <lukaszusun@topocztowy.net> napisał w
wiadomości news:1f4ffqm294wws$.dlg@lukasz.5.waw.pl...

> Echh, no właśnie... Audio, modem, LAN...
> Ale czy to są aż tak zaawansowane urządzenia,
> że nie można zainstalować im innych sterowników?

One stają się widoczne po instalacji z paczki
12.15_nforce_520_winxp_international_whql.exe.

> Grafika to nawet jakaś się zainstalowała
> pasująca w miarę do wersji geForce'a.

Ale miałeś pełen zestaw możliwości (Skalowanie, ustawienia 3D itp) i panel
sterowania nVidii?. Po gołej instalacji była beznadzieja - słabe odświeżanie
i brak jakiejkolwiek wydajnośći w trybie 3D

> A co mu zmodyfikowali?

To, że zobaczył i obsłużył mój układ graficzny oraz zainstalował dla niego
oprogramowanie. Bez zmodyfikowanego INF wyskoczył komunikat w stylu "Brak
urządzen pasujacych do instalowanego oprogramowania" czy coś w tym stylu.

> No to pewnie też będzie lepsze, niż to wyżej.
> Jakaś gra (wiedźmin) chodziła, ale nie wiem jak z wydajnością.

Jak bedziesz miał jakieś problemy z audio, to trzeba doinstalować poprawkę
do Windowsa. Adresu wtej chwili nie pamiętam, ale może ci się uda bez niej.

W każdym razie po zainstalowaniu sterów płyty gł., grafiki i dociągnięciu
reszty z hp.com, Pavilion z XP poszedł jak burza. Co prawda w menedżerze
sprzętu pozostał jeszcze jakiś wykrzyknik, ale nie wiem do czego sie odnosił
(w preinstalowanej Viście zresztą też był).

Jak juz sobie podziałałem na XP (tak dla sprawdzenia czy to rzeczywiście aż
taki problem z nowymi lapkami HP), to wrócilem do Visty bo mi jest
zdecydowanie bardziejsza, a partycja z XP sobie leży schowana i zobrazowana
na DVD ;)

pzdrw
gl12d4