Re: HP6645 a WinXP

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 15:14:39 MET

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <lukaszusun@topocztowy.net> napisał w
wiadomości news:1vnsj4nuywi25$.dlg@lukasz.5.waw.pl...
> Witam wszystkich.
> Miałem ostatnio nieprzyjemność instalowania WinXP
> na notebooku HP 6645us - no i się nie udało do końca.
> Najpierw chyba była za duża partycja (130GB), a jak już
> się zainstalowało, to nie można znaleźć sterowników
> do niektórych urządzeń. Internet na ten temat milczy,
> a właściwie mówi, że się ich nie da znaleźć (strona HP),
> ale to tak nie może przecież być. Czy ktoś z Was miał
> już jakieś przejścia podobnego typu i je rozwiązał?

Część z tych sterów była na hp.com (BIOS, touchpad, nagrywarka, wifi,
wireless manager, przyciski multimedialne, kamera, czytnik linii papilarnych
i parę innych) ale tych podstawowych: do płyty gł. (audio, modem, LAN) i
grafiki na stronach HP nie uświadczyłem.

Jesli płyta gł. pod tego Turiona jest na nVidii, to może podpasuje ci plik
12.15_nforce_520_winxp_international_whql.exe (wersja m. in. polska, 80 MB),
z np:
http://www.opendrivers.com/company/2100/nvidia-free-driver-download.html
Przedtem jednak sprawdź dokładnie jaką masz płytę gł!

Grafika z http://www.laptopvideo2go.com/drivers/xp
Stamtąd wersja 169.09 (37 MB):
http://www.laptopvideo2go.com/nvidia/165series/16909.exe (samorozpakowujący
się ZIP)
i zmodyfikowany plik nv4_disp.inf:
http://www.laptopvideo2go.com/infs/165series/16909/nv4_disp.inf, którego po
rozpakowaniu paczki 16909.exe jeszcze przed instalacją trzeba nadpisać na
oryginalnym.

pzdrw
gl12d4