Re: Konwersja poczty z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows - jak ?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 02:12:49 MET

Michal Kawecki wrote:

> E tam. Przecież w Windows Mail wprowadzono wreszcie uniwersalny format
> .eml, który rozpoznaje większość obcych klientów. Na dobrą sprawę
> wystarczy wręcz zmienić tylko rozszerzenie każdego pliku z .eml na
> powiedzmy .mbx albo z .mbx na .eml (zależy w którą stronę importujemy),
> i po problemie. [...]

Już widzę jak przeciętny Kowalski, którego wiedza kończy się zazwyczaj
na zlokalizowaniu przycisku wyślij w programie pocztowym, rzuca się z
zapałem bezpośrednio na foldery przechowywania i dokonuje podmian
plików. A wcześniej mógł to zrobić praktycznie dwoma kliknięciami w menu
programu... Całe szczęście, że program udoskonalono i stał się bardziej
przyjazny dla użytkownika. EOT.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk