Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 02:10:22 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:flmj8n$vo7$1@opal.icpnet.pl...

> Oczywiście. Proces, który (może:-) chciałby coś ze systemu "wyciągnąć"
> zostanie skutecznie zablokowany we Viście.
> W XP (może;-) spowodować m.in. bluescreen ewent. crash.

Rozumiem... choć akurat tego DEPa mam w XP... parę razy pyskował, gdy
źle napisany program chciał mi się wyburaczyć, a tak, to chociaż
zanotowałem ostatnie wyświetlone przez ten program wyniki :)
Bo ja to czasem jestem taka przekora, że jak mi coiś stawia płota, to
tym bardziej usiłuję na tego płota wejść. Heh, czasem się udaje :)
Jak Avasta przechytrzyłem i udało mi się w końcu ściągnąć wirusa (5 razy
przerywał pobieranie pliku ok. 22 kB). Uruchamiać nie próbowałem, bo
samobójcą nie jestem, zasada ograniczonego zaufania :) Raczej nie puści
(i tym razem się nie przechytrzy) uruchomienia, ale wolę nie ryzykować,
że uda mi się to ominąć. Spróbować to sobie mogę na dedykowanym kompie
testowym, który nic nie ma i nigdzie nie jest podpięty.
Dlatego próby z Wiśtą jedynie w bezpiecznej sytuacji.

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!