Re: Konwersja poczty z Thunderbirda do Poczta Systemu Windows - jak ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 23:10:40 MET

Dnia Thu, 03 Jan 2008 16:16:27 +0100, Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk
napisał(a):

> Każdy ma jakąś tam rację. ;) Ja tutaj Michał pisałem konkretnie o
> *ukróconym* _imporcie_ przez program formatów zewnętrznych. W tym
> wypadku Outlook Express oraz Windows Mail się znacznie różnią. O ile
> jeszcze w OE był możliwy import wiadomości z np. Eudory i Netscape
> (mniejsza o to jak działał, ale był) to w ostatnim krzyku mody /WM/ już
> takich funkcji nie uświadczysz. Żałosne jest właśnie to, że firma powoli
> wycina określoną funkcjonalność z oprogramowania i ogranicza się jedynie
> do własnego ciasnego podwórka. :-(

E tam. Przecież w Windows Mail wprowadzono wreszcie uniwersalny format
.eml, który rozpoznaje większość obcych klientów. Na dobrą sprawę
wystarczy wręcz zmienić tylko rozszerzenie każdego pliku z .eml na
powiedzmy .mbx albo z .mbx na .eml (zależy w którą stronę importujemy),
i po problemie. Doprawdy nie wiem, co Ty widzisz w tym żałosnego.
Żałosne to było kurczowe trzymanie się przez lata niekompatybilnego z
niczym formatu .dbx.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/