Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: zapzap <zapzap_at_localhost.net>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 17:10:31 MET DST

Skrypek wrote:
> No jak by się bardzo uparł:
> http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/Security/NewSid.mspx
> Zmieniwszy w nowej instalacji SID maszyny na stary, nie byłoby burdelu w
> systemie plików, ale konta użytkowników trza by utworzyć w tej samej
> kolejności by się zgadzały RIDy (chyba że da się jakoś konta tudzież SAMa
> eksportować i importować). Wiesz co? Ty weź to po prostu raz porządnie
> zainstaluj, depnij te profile ręcznie i po prostu zbackupuj partycję C.

:D To też mam w planie (partimage, do szybkiego restore).
Chciałem jednak ten etap (np. przy koniecznej reinstalacji systemu)
też zautomatyzować, zeby po reinstalce juz sam wiedział który katalog :)
Userzy na wszystkich maszynach są zakładani skryptem, zatem na wszystkich
w tej samej kolejności. Dzięki za NewSID :-)