Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: Skrypek <chuj_at_ci.w.dupe>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 13:28:41 MET DST

zapzap nabazgrał:

> Tak, po świeżej instalacji i przygotowaniu domyślnego profilu
> kasuję wszystko z "Documents and Settings\Default user" i kopiuję
> tam utworzony profil domyślny i dzieki temu każdy nowozałożony
> user ma dokładnie takie ustawienia jak ustaliłem (również
> umiejcowienie ikon itp). PRoblem jest jednak z userami
> już istniejącymi (i ich istniejącymi katalogami domowymi)
> ale zgłębię się w to co napisał Skrypek, bo problem jest
> z tymi nieszczęsnymi SID'ami.

No jak by się bardzo uparł:
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/Security/NewSid.mspx
Zmieniwszy w nowej instalacji SID maszyny na stary, nie byłoby burdelu w
systemie plików, ale konta użytkowników trza by utworzyć w tej samej
kolejności by się zgadzały RIDy (chyba że da się jakoś konta tudzież SAMa
eksportować i importować). Wiesz co? Ty weź to po prostu raz porządnie
zainstaluj, depnij te profile ręcznie i po prostu zbackupuj partycję C.