Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: Skrypek <chuj_at_ci.w.dupe>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 02:43:33 MET DST

zapzap nabazgrał:
> Masz na myśli zmiane nazw tych starych na nowe nazwa.nazwa-maszyny?
> A to wystarczy? Z tego co wyczytałem, system zakłada katalogi
> domowe dopiero w momencie pierwszego logowania, a nie w momencie
> zakładania usera, wiec musiałbym się przy 6 użytkownikach
> 6 razy zalogować, potem przelogowac na admina i dopiero
> przekopiować katalogi... Problem nie jest ten, ze dużo z tym pracy
> ale z tym, że cieżko to zautomatyzować... Pod linuksem kopiuję /home
> i /etc/passwd etc. i mam problem z głowy... Jest jakieś analogiczne
> rozwiązanie? Mogę po założeniu userów (net user blabla /add)
> [...]

Wyeksportowawszy przed reinstalacją zawartość klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
możesz po założeniu kont i spisaniu nowych SIDów zaimportować z powrotem.
Ale prościej i szybciej po prostu zalogować się jednokrotnie na każde konto
po czym zmienić wartość ImageProfilePath. Do pełni szczęścia należałoby też
posprzątać ACLe folderów z nieaktualnych SIDów i pododawać nowe uprawnienia.
Zamiast marnować czas na pisanie wariactw automatyzujących te "hacki"
mądrzej chyba spróbować naprawić system. Ponadto reinstalacje po n-tym razie
już przestają bawić.