Re: Problem z Office 2007

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 18:03:59 MET DST

> Ponieważ sterownik drukarki musi zwracać listę obsługiwanych
> czcionek oraz metryki czcionek TrueType. Nie wiem, czy to jest
> normalny objaw, ale akurat w przypadku czcionki (a taki przykład
> podałeś) jest to najzupełniej wytłumaczalne. Inna sprawa, że
> sterownik drukarki powinien odpowiadać natychmiast -- chyba,
> że masz jakąś drukarkę sieciową zainstalowaną jako domyślną.

Dokładnie tak jest, tylko po jaką cholerę co chwilę to sprawdzac :(

na Win XP i Office 2003 nie było takiego bezsensownego zachowania

Teraz jest Vista i Office 2007 drukarka jest podpięta do printserwera w
sieci lokalnej i ustawiona jako domyślna

czy można coś z tym zrobić poza zainstalowaniem jako domyślną jakiejś
fikcyjnej drukarki lokalnej i zmianą przed każdym drukowaniem drukarki