.NET Framework jak zainstalowac off-line

Autor: MarekG <niespamuj-marekgrzymek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 10:21:08 MET DST

Przy ściąganiu net framework, na dysku lokalnym zapisuje się tylko mały
plik, który po uruchomieniu nawiązuje łączność z serwerem MS i ściąga
właściwą platformę net framework.
Jak zainstalować to na kompie bez dostępu do sieci?
Próbowałem "Anuluj" w czasie instalacji i przenosiłem zawartość katalogu
Temp na komp nie podłączony do sieci. Instalacja ruszyła ale nie poszła do
końca - wyskakuje "Błąd instalacji" i na tym koniec.