Re: .NET Framework jak zainstalowac off-line

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 14:44:27 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie MarekG
raczyl zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Przy ściąganiu net framework, na dysku lokalnym zapisuje się tylko mały
> plik, który po uruchomieniu nawiązuje łączność z serwerem MS i ściąga
> właściwą platformę net framework.
> Jak zainstalować to na kompie bez dostępu do sieci?
> Próbowałem "Anuluj" w czasie instalacji i przenosiłem zawartość katalogu
> Temp na komp nie podłączony do sieci. Instalacja ruszyła ale nie poszła do
> końca - wyskakuje "Błąd instalacji" i na tym koniec.

Ja parę razy "wykopałem" właśnie pliki instalatora
sieciowego, zaglądając tradycyjnie do katalogu
"Documents and Settings\PROFIL UŻYTKOWNIKA\Ustawienia Lokalne\Temp".
Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/