Przeinstalowanie XP - zachowanie profilu Thunderbirda

Autor: Maciek \ <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:15:47 MET DST

Witam!

Zamierzam sobie przeinstalować system (Windows XP). Nie chcę jednak
stracić swoich maili ani wiadomości grup dyskusyjnych. Gdy rok temu
przeinstalowywałem system (miałem wtedy Thunderbirda 1.5), znalazłem na
stronie Mozilli wskazówkę, według której kopiowało się cały folder z
określonej ścieżki i na nowym systemie wklejało sie go w dokładnie to
samo miejsce. Działało to bardzo sympatycznie - zachowały się wszystkie
moje konta pocztowe, wiadomości z grup dyskusyjnych itp. Niestety,
wskazówka ta z pomocy Thunderbirda chyba zniknęła, bo dziś bezskutecznie
próbuję ją znaleźć, a niestety nie pamiętam już co i skąd należy skopiować.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Używam
Thunderbirda 1.5 (proszę nie patrzeć na nagłówek - na komputerze na
którym teraz pisze jest 2.0 ale chodzi o inny komputer) z najnowszymi
aktualizacjami.

--
Pozdrawiam
Maciek