Re: Zabezpieczenie dostepu do poczty

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:13:13 MET DST

In news:013b.000000c8.46e995bd@newsgate.onet.pl , *barney* wrote:
> Hej
> Czy mozna w jakis sposob zabezpieczyc dostep do programu pocztowego w xp?
> Mam w firmie prywatna poczte na Thunderbirdzie, poniewaz z kompa moga
> korzystac
> wspolpracownicy chcialbym aby nie mogli czytac moich maili.
> Wszyscy loguja sie na administratora,

Od naprawienia tego by trzeba zacząć,
po pierwsze niby dlaczego nie może być kilka kont, jak nie dla każdego,
to przynajmniej dla grup osób,
po drugie dlaczego normalna praca odbywa sie z konta administratora.

> oczywiscie poczta ma haslo ale
> odebrane i wyslane maile mozna przejrzec.

Nawet jak Thunderbird zabezpieczy dostęp do poczty, to zawartość jej
może podejrzeć każdy, choćby notatnikiem, jak tylko uzyska dostęp
do folderów poczty na dysku. Administrator, jeśli nie ma dostępu
do folderu, to w każdej chwili sobie uzyska.

> Czy jest wogole taka mozliwosc w tym przypadku?

W takim przypadku, to pozostanie Ci Portable Thunderbird noszony
(program razem z pocztą) na pendrive.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)