Re: Zabezpieczenie dostepu do poczty

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:17:33 MET DST

Dnia 13 Sep 2007 21:55:42 +0200, barney napisał(a):

> Czy mozna w jakis sposob zabezpieczyc dostep do programu pocztowego w xp?
> Mam w firmie prywatna poczte na Thunderbirdzie, poniewaz z kompa moga korzystac
> wspolpracownicy chcialbym aby nie mogli czytac moich maili.
> Wszyscy loguja sie na administratora, oczywiscie poczta ma haslo ale odebrane i
> wyslane maile mozna przejrzec.

Poważny błąd i udogodnienia dla wścibskich.

> Czy jest wogole taka mozliwosc w tym przypadku?

W tym konkretnym przypadku skutecznym rozwiązaniem będzie skorzystanie z
programu TrueCrypt http://www.truecrypt.org/ i umieszczenie najlepiej
całego Thunderbirda w utworzonym, szyfrowanym kontenerze.

Na początek polecam zajrzeć: http://pl.wikibooks.org/wiki/TrueCrypt

Więcej sie dowiesz pytając Google.

--
Piotr Kąkol