Re: Przeinstalowanie XP - zachowanie profilu Thunderbirda

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:26:14 MET DST

*Maciek "Wally"* pisze:

> [...]
> stracić swoich maili ani wiadomości grup dyskusyjnych. Gdy rok temu
> przeinstalowywałem system (miałem wtedy Thunderbirda 1.5), znalazłem na
> stronie Mozilli wskazówkę, według której kopiowało się cały folder z
> określonej ścieżki i na nowym systemie wklejało sie go w dokładnie to
> samo miejsce. Działało to bardzo sympatycznie - zachowały się wszystkie
> moje konta pocztowe, wiadomości z grup dyskusyjnych itp. Niestety,
> wskazówka ta z pomocy Thunderbirda chyba zniknęła, bo dziś bezskutecznie
> próbuję ją znaleźć, a niestety nie pamiętam już co i skąd należy skopiować.

http://mozillapl.org/wiki/Profile Jeżeli po reinstalacji Windows zmienisz
nazwę użytkownika trzeba będzie ręcznie poprawić kilka wpisów w user.js
(fragment [nazwa_użytkownika]

> Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Używam
> Thunderbirda 1.5 (proszę nie patrzeć na nagłówek - na komputerze na
> którym teraz pisze jest 2.0 ale chodzi o inny komputer) z najnowszymi
> aktualizacjami.

Akurat w tym przypadku jest to nieistotne.
P.S. Dlaczego nie zaktualizujesz domowego Thb do 2.x? Chociażby ze względu
na załatane w nim luki i poprawione błędy, jeżeli nie ze względu na nowe
funkcje.
P.S.2 Odrobinę NTG. Thunderbird ma jak inne programy Mozilli swoją grupę
- alt.pl.mozilla.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]