Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 14:56:53 MET DST

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:qyw55s0rh9o2$.11v96nkmtd0pf$.dlg@40tude.net...

> A ja jeszcze raz zwracam Ci uwagę na słowa do których Ty w pierwszym swoim
> wątku miałeś wątpliwość i które ja zacytowałem.

W rzeczy samej - wszystko co piszę odnosi się do dzialalności
gospodarczej i zakupu na fakturę VAT :)

> Nie. Osoba fizyczna może kupić "na fakturę VAT". I gdzie sobie ujmie to w
> kosztach ;-) ?

Topic! Zupełnie nie wiem skąd tutaj wzięła się osoba fizyczna.
Na pewno ten VAT i 'koszty' ma na uwadze twórca wątku, osoba
fizyczna na pewno nie postawiłaby takiego pytania...

> Powody kupna mogą być różne. Np. odsprzedaż. Albo cele marketingowe, jak
> ktoś już w tym wątku pisał. Albo w celu przeznaczenia towaru na cele
> charytatywne ;-)

O! - jeśli odsprzedaż, cele marketingowe to rodzi kolejne
zobowiązania podatkowe - niestety - życie podatnika VAT
nie jest takie proste ;) Darowizna też nie jest 'darmowa', patrz
losy piekarza, który rozdawał pieczywo.

> I serio, zróbmy EOT bo ten NTG już troche za długo idzie ;-)

Otóż to.

Piciu