Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: <dipl.wyrzucto_at_gazeta.lp>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 18:21:58 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):
> O! - jeśli odsprzedaż, cele marketingowe to rodzi kolejne
> zobowiązania podatkowe - niestety - życie podatnika VAT
> nie jest takie proste ;) Darowizna też nie jest 'darmowa', patrz
> losy piekarza, który rozdawał pieczywo.

ciekawy wątek, a co mi tam, wtrącę swoje 3 grosze :)
można sobie kupić domowego Offica na fakturę i dopóki nie
wrzucimy tego w koszty, to US nic do tego. jeżeli zdecydujemy się,
że odliczamy VAT i wrzucamy zakup tego produktu w koszty działania
firmy, to US interesuje tylko, czy dany zakup posłużył nam
do osiągnięcia przychodu. US nie interesuje, czy używanie jest
zgodne z licencją czy nie, o to akurat może czepać się MS,
choć bardzo wątpię, żeby to zrobił - takie jest moje zdanie.
prowadząc np. DG administracja serwerem NT, można sobie kupić
słonia ze składem porcelany na fakturę vat, wrzucić zakup w koszty,
byle tylko w przypadku kontroli z US wykazać przed urzędnikiem,
że ten słoń i porcelana potrzebne były do osiągnięcia
przychodu :)
inna sprawa, jak to ktoś słusznie zauważył, że gra prawdopod.
nie warta świeczki dla poczynionych w ten sposób oszczędności.

--
pozdr dipl
 http://eapteka.net/ medyczny katalog stron