Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 12:22:19 MET DST

Dnia Wed, 12 Sep 2007 10:02:46 +0200, Piotr Krzyżański na
pl.comp.os.ms-windows.winnt napisał(a):

> Jeśli zakupione to przecież jest jasne, że nabywcy.
> Jeszcze raz zwracam Ci uwagę na temat tego wątku.

A ja jeszcze raz zwracam Ci uwagę na słowa do których Ty w pierwszym swoim
wątku miałeś wątpliwość i które ja zacytowałem.

> Otóż jest błędne, ponieważ kupując cokolwiek na fakturę VAT
> mamy prawo odliczyć podatek VAT oraz ująć taki zakup w
> kosztach.

Nie. Osoba fizyczna może kupić "na fakturę VAT". I gdzie sobie ujmie to w
kosztach ;-) ?

> Czyli taki zakup jest zdecydowanie tańszy, więc nie
> wmawiaj mi, że firma kupuje na fakturę VAT po to, żeby ją
> później wyrzucić, nie używać zakupionego towaru etc.

Powody kupna mogą być różne. Np. odsprzedaż. Albo cele marketingowe, jak
ktoś już w tym wątku pisał. Albo w celu przeznaczenia towaru na cele
charytatywne ;-)

I serio, zróbmy EOT bo ten NTG już troche za długo idzie ;-)

"Każdy człowiek jest skłonny szukać winnego własnych niepowodzeń. Zofia
Kossak - Dziedzictwo"