Re: USB - usuwanie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 14:40:02 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Klikaj *lewym* przyciskiem, nie będziesz miał okienek
> a proste rozwijane menu jednopoziomowe.

> Może, nie musi. Zależy jakie funkcje ma ta drukarka.

Dzięki za szybką odpowiedź, faktycznie lewy robi co trzeba :)
Z kolei z drukarką trochę nie rozumiem, sprawdzałem opcje a nawet zmianę
portu (DOT4..), nic to nie dało. Drukarka zgłasza się w tray'u, po usunięciu
urządzenia drukarka drukuje bez problemu? Ale to już przeżyję.
Dzięki za odpowiedź.

--
Artur