Re: Trojany na nowo kupionym pendrive

Autor: Ewa <Ewa_at_zyx.com>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 20:54:54 MET DST

> Eeee tam trojany.. pewnie jakieś programy narzędzowe
> jak to na pendrivach.

Też mi to przyszło do głowy i nawet trochę mnie zmartwiło gdy
AVG po naciśnięciu Heal usunął te pliki.
Jednak z drugiej strony do czego miałyby być potrzebne na pendrive
pliki autorun.inf, a przede wszystkim host.exe i copy.exe.
Ponadto, jeżeli jednak byłyby one do czegoś potrzebne to chyba
powinna być możliwość ściągnięcia ich z Internetu i dogrania.
Kupiony przeze mnie pendrive to Intenso High Quality USBDrive 2GB.

Pozdrawiam
Ewa