Re: SBS2003: Dołączanie do domeny

Autor: Wrak Tristana <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 21:04:19 MET DST

W odpowiedzi na pismo z piątek, 7 września 2007 19:02
(autor Kajetan
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <fbs05n$13a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

> Kubuntu dolaczyc do domeny? Chcesz uzywac kerberosa do uwierzytelniania
> czy jak?

Mhm... Zresztą tak używałem przez rok. A teraz zdechło. Tylko że nie wiem
czy zdechło na serwerze czy gdzie indziej, bo przez wakacje reinstalowałem
końcówki. Więc albo nowa wersja samby jest nie tak (ale nie znajduję nic)
albo coś się na serwerze zaktualizowało.... A tak bywa.... Dlatego szukam
pomocy wśród speców od windowsa, bo może wiecie o jakiś poprawkach, które
coś psują w tym zakresie.

--
Wrak Tristana
napisz tu: o-katow@zdz.katowice.pl info@bkd.pl serwison@op.pl