Re: Trojany na nowo kupionym pendrive

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 21:39:20 MET DST

Ewa pisze:

> Kupiony przeze mnie pendrive to Intenso High Quality USBDrive 2GB.

Ech.. to były wirusy. koleżanka zaczęła je roznosić po wszystkich
znajomych - (i miedzy innymi mnie przyniosła) wiec dostała ochrzan, i
zaczęła używać antywirusa.
Piszesz ze kupiłaś pendrive - a z jakiego źródła? czy był szczelnie
zapakowany w plastikowe pudełko? jak z drugiej reki lub allegro - no
cóż... ryzyko na własne życzenie.