Re: Trojany na nowo kupionym pendrive

Autor: Miroo <miroo_dnREMOVE_at_CAPITALop.LETTERSpl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 20:36:46 MET DST

Date: Fri, 7 Sep 2007 18:02:24 +0200, name: Ewa:

> W przypadki copy.exe był to Trojan horse Generic VDT. W przypadku pliku host.exe
> chyba tak samo (nie zanotowałam)

Eeee tam trojany.. pewnie jakieś programy narzędzowe
jak to na pendrivach. AVG jest pod tym względem zawodny,
kiedyś mi blokował zupełnie niewinny edytor tekstowy
i nawet po wybraniu opcji "ignoruj" nie mogłem go uruchomić.
Strasznie to było denerwujące bo musiałem zrobic coś pilnego.
Po następnej paczce updatów (za dzień lub dwa) edytor
przestał byc trojanem :)

Pozdrawiam
Miroo
ps. Oczywiście nie wykluczam trojanów, wszystko zależy od
pochodzenia i marki pendrivów, ale jakoś nie bardzo w to wierzę.