Re: Klucze HKEY_USERS

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 03:44:10 MET DST

Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w
news:q3htd3pa151v7bfojh7uhmurf3ba2mtqi4@4ax.com...
Wed, 5 Sep 2007 02:11:38 +0200, w <fbks7r$5sd$1@news.onet.pl>, Sławomir
Stępniak <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał(-a):
> Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w
[...]
> Przeinstlowałbym tą bazę, ale przy wyborze SQL też instalacja się wywala
> zanim
> dojdzie do tworzenia/podłączania baz.

> "Przed instalacją wersji 6.04.001 nie jest zalecane odinstalowanie
> poprzedniej wersji Płatnika."
> Może oznaczać na polski, "nie da rady, trzeba najpierw 6.04.000, a potem
> 001)

> Wątpię -- nie ma tam nawet instalki do tej wersji.
> Mam 6.03 -- ona też instaluje się z "błędem praw", ale idzie do konca (bez
> runtime error).

To zobacz jednak uprawnienia do poszczególnych kluczy w rejestrze
(albo opisz jakie są).
start, uruchom, Regedit, prawoklik ma kluczu (w lewym panelu)
sprawdź: HKLM\software, HKLM\software\procom..
takie same klucze w HKCU (dla aktualnego użytkownika) i w HKU
dla pozostałych użytkowników w odpowiedniej podgałęzi.
Powinny być pełne uprawnienia dla grupy administratorzy i użytkownika
'system', oraz dla bieżącego (lub odpowiedniego dla gałęzi HKU)
użytkownika. i co najmniej do odczytu dla pozostałych użytkowników.
Mogą być zaszarzone (pochodzące z dziedziczenia) ale ma być 'ptak'
Jak masz wątpliwości dodaj wszędzie użytkownika 'wszyscy' z prawem
odczytu albo i zaszalej, z pełnymi prawami (tylko zapamiętaj gdzie
i potem przywróć stan).
Sprawdź uprawnienia do katalogów \windows, \windows\system32
- tez administratorzy i system, dostęp full
może nie daje rady jakiś bibliotek podmienić (zgaduję)
No i wciąż podejrzana jest baza, może byłą instalowana z innego
użytkownika, co gorsza takiego, co już go nie ma.

I jeszcze, może masz jakiś antywirus, albo wręcz kombajn, albo
jakiś spybot, coś co potencjalnie może bronić dostępu.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)