Re: Klucze HKEY_USERS

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 16:02:25 MET DST

Thu, 6 Sep 2007 03:44:10 +0200, w <fbnm1c$3ft$1@news.onet.pl>, Sławomir
Stępniak <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał(-a):

> Sprawdź uprawnienia do katalogów \windows, \windows\system32
> - tez administratorzy i system, dostęp full
> może nie daje rady jakiś bibliotek podmienić (zgaduję)
> No i wciąż podejrzana jest baza, może byłą instalowana z innego
> użytkownika, co gorsza takiego, co już go nie ma.

OK, są postępy :).
Ściągnąłem Autopatchera i zainstalowałem wszystkie brakujące poprawki (a niby
system na bieżąco z WU...).
Po tym manewrze Płatnik zainstalował się (mimo ostrzeżenie o braku możliwości
ustawienia parametrów dla innych użytnikowników), kazał zrestartować kompa,
poprawka również poszła bez błędów.

Niestety, przy próbie podłączenia bazy mdb (Accessa) wyrzuca błąd "brakuje
dostawcy". Wygląda mi to na błąd Jet 4.0, niestety w żaden sposób nie da się
tego przeinstalować (a instalacja SP8 wyrzuca błąd obecności nowszej wersji).

Ma ktoś pomysł jak przeinstalować składniki Jet4?