Re: Keylogger

Autor: Pawel <pawel.janasWYTNIJTO_at_poczta.onet.eu>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 21:09:52 MET DST

> In news:5b2f.000000f6.46dd9b97@newsgate.onet.pl , *Pawel* wrote:

> Wiesz co, ręce, cycki i w ogóle wszystko opada ;( naprawdę nie tędy droga.

Alez ja nie zamierzam czytac jej rozmow z przyjaciolmi, wogole mi to przez mysl
nie przeszlo. Poprostu uwazam, ze jak 12 letni dzieciak dostaje od rodzicow
komputer to niestety czasy sa takie, ze chce wiedziec w jakich chatach
uczestniczy, z kim nawiazuje kontakty itp. Zaufanie to bardzo dobra rzecz ale w
przypadku dziecka komunikujacego sie w sieci kontrola jest jeszcze lepsza.

> Powinien, to w końcu niestety właśnie tak działa, że i Avastowi próbuje
> wyjśc spod kontroli, i dobrze, że jeszcze widzi.
> A czy zawirusowany (a ściślej, co jeszcze robi mniej oficjalnie), zależy jaki,
> a nikt nie da gwarancji, który czysty. Ryzyko zawodowe.

No wlasnie szukam czegos bezpiecznego. Czy wszystkie takie programy sa napisane
przez "hakerow"? Moze sa jakies strony na ktorych ktos juz taki program sprawdzil.

> Nie wezmę tej odpowiedzialności, choć kilka testowałem, z Avastem też.
>
> PS, Avast ma wykluczenia.

To wiem, ale nie chcialbym wykluczyc jakiegos wirusa.

pozdrawiam, Pawel