Re: Keylogger

Autor: Miki <fiki_at_miki.z.ameryki.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 21:23:18 MET DST

Pawel pisze:

> Alez ja nie zamierzam czytac jej rozmow z przyjaciolmi, wogole mi to przez mysl
> nie przeszlo. Poprostu uwazam, ze jak 12 letni dzieciak dostaje od rodzicow
> komputer to niestety czasy sa takie, ze chce wiedziec w jakich chatach
> uczestniczy, z kim nawiazuje kontakty itp. Zaufanie to bardzo dobra rzecz ale w
> przypadku dziecka komunikujacego sie w sieci kontrola jest jeszcze lepsza.

Tatko, cos pitolisz.
Nie zamierzasz czytac? To po co instalujesz keylogera?
Moze zajmij sie nia troche czasu i powiedz co jest dobre a co zle.
Na uczelni i w pracy tez jej kelogera zalozysz?
A jak bedzie sie z chlopakiem w Twoim wieku spotykac, to tez go bedziesz
  "kontrolowal"?
Powiem Ci tak: dewiacja rodzi dewiacje.