Re: Keylogger

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 20:35:40 MET DST

In news:5b2f.000000f6.46dd9b97@newsgate.onet.pl , *Pawel* wrote:
> Witam
> Nie wiem czy to dobra grupa, jesli nie to wskarzcie wlasciwa.
> Chce na swoim kompie zalozyc jakis prosty darmowy Keylogger.
> Corka dorasta i zaczyna pisac na jakies grona itp, troche mi glupio ja tak
> kontrolowac ale nie chcialbym dla Niej jakichs klopotow, zresta niewazne.

Wiesz co, ręce, cycki i w ogóle wszystko opada ;( naprawdę nie tędy droga.
I żeby nie, że teoretyzuję, jedna już (prawie po) druga na początku, obie
rosły bez takiego towarzystwa. Starszej raz pokazałem, ile potrzebuję czasu
na jej supertajne hasło (chyba GG, w każdym razie w Protected..), ale dobrze
wiedziała, że nie skorzystam. W każdym razie uznała hasła za ochronę przed
zewnętrznymi wrogami tylko. To się jakoś tak nazywa, obustronne zaufanie.
Przy okazji, jak się koledze urodziła córka, inny przy gratulacjach dał radę:
jak zacznie dojrzewać, trzeba mocno zacisnąć zęby, to minie, najpóźniej za
kilka(naście) lat :-). Tak więc 'pisanie na grona', obawiam się, nie jest
(będzie) Twoim największym problemem.

> Znalazlem kilka takich programow, ale za kazdym razem jak ktorys sciagam avast
> krzycz o jakims trojanie. Czy one wszystkie sa zawirusowane czy poprostu avast
> zawsze bedzie tak reagowal na tego typu program?

Powinien, to w końcu niestety właśnie tak działa, że i Avastowi próbuje
wyjśc spod kontroli, i dobrze, że jeszcze widzi.
A czy zawirusowany (a ściślej, co jeszcze robi mniej oficjalnie), zależy jaki,
a nikt nie da gwarancji, który czysty. Ryzyko zawodowe.

> Koniec koncow nic na razie nie zainstalowalem prosze wiec Was o rade co
> sciagnac
> i ew. skad zeby bylo bezpiecznie.

Nie wezmę tej odpowiedzialności, choć kilka testowałem, z Avastem też.

PS, Avast ma wykluczenia.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)