Keylogger

Autor: Pawel <pawel.janasWYTNIJTO_at_poczta.onet.eu>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 19:53:28 MET DST

Witam
Nie wiem czy to dobra grupa, jesli nie to wskarzcie wlasciwa.
Chce na swoim kompie zalozyc jakis prosty darmowy Keylogger.
Corka dorasta i zaczyna pisac na jakies grona itp, troche mi glupio ja tak
kontrolowac ale nie chcialbym dla Niej jakichs klopotow, zresta niewazne.
Znalazlem kilka takich programow, ale za kazdym razem jak ktorys sciagam avast
krzycz o jakims trojanie. Czy one wszystkie sa zawirusowane czy poprostu avast
zawsze bedzie tak reagowal na tego typu program?
Koniec koncow nic na razie nie zainstalowalem prosze wiec Was o rade co sciagnac
i ew. skad zeby bylo bezpiecznie.
pozdrawiam, Pawel