Re: Keylogger

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 19:05:16 MET DST

On 4 Sep 2007 19:53:28 +0200, "Pawel"
<pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> wrote:

>Witam
>Nie wiem czy to dobra grupa, jesli nie to wskarzcie wlasciwa.
>Chce na swoim kompie zalozyc jakis prosty darmowy Keylogger.
>Corka dorasta i zaczyna pisac na jakies grona itp, troche mi glupio ja tak
>kontrolowac ale nie chcialbym dla Niej jakichs klopotow, zresta niewazne.
>Znalazlem kilka takich programow, ale za kazdym razem jak ktorys sciagam avast
>krzycz o jakims trojanie. Czy one wszystkie sa zawirusowane czy poprostu avast
>zawsze bedzie tak reagowal na tego typu program?
> [...]

pomysl, o tym jaki sajgon ci w domu twoja corka urzadzi, jesli sie w
jakis sposob dowie, ze ma zalozony taki podgladacz. dzieciaki w tym
wieku maja bujna wyobraznie i nie wykluczone, ze sobie wymysli, ze
skoro uzywasz keylogger'a to jeszcze cos innego jej robisz? nie
wytlumaczysz jej, ze "nie jestes wielbladem" nie ma mozliwosci. nie
oplaca sie.
pogadaj z nia. moze sie nawet czegos ciekawego dowiesz. jesli nie masz
z nia kontaktu na takim poziomie, to radzilbym spedzic tyle czasu ile
tylko potrzebne, zeby ten kontak odbudowac, ale w zadnym razie nie
uciekac sie do takich zabiegow. <rs>