Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 04:17:31 MET DST

Marsjanin news:1ts7rcd6armgg$.dlg@marsjanin.tk napisal [-a]
> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to sobota, 26-go. Nieco po 15-ej.
> Nagle zza rogu 1634Racine wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Pierwsze primo: DGNED...
> Pierwsze secundo: ostatnio kształtuję nieco swój światopogląd lekturą
> pl.comp.www - gdzie siedzą zaangażowani webmasterzy i myślą dokładnie
> odwrotnie. :-]

poczytam ich, bo i tak zamierzalem, ale podejrzewam, ze oni nie mysla
odwrotnie :) Bo to oczywiste, ze www powinny byc robione wg sztywnych
standardow i co do tego, to chyba nie ma watpliwosci. Chcesz powiedziec, ze
oni mysla, ze strony "zle"/zle zrobione po prostu nie powinny sie otwierac
?? No, to juz bylaby zlosliwosc wobec , jak to sie mowi, ZU. Co taki ZU
winien temu, ze www jest nie tak zdlubana, jak byc powinna, podczas gdy on
chce rozklad jazdy poczytac na niej... Opera nie pozwala, bo sobie zalozyla,
ze wychowa autora takiej wwww, a IE pozwoli, bo jest z badziewiastego M$
wypuszczony. A moze jednak spojrz na to z innej strony: jest maszyna [
IE ], ktora sklania sie KU uzytkownikowi i daje mu ten rozklad jazdy
poczytac. Wiesz, siec to nie przedszkole, zeby kosztem uzytkownika
wychowywac webmasterow. Tak mniej wiecej to widze. IE nie wychowuje. To moze
i blad, ale z pktu widzenia wlasnie uzytkownika jest bardziej uzyteczny, bo
itp itd. O to mi chodzilo.
Ale oczywiscie, ze standaryzacja w3c powinna byc powszechna, o to nie ma co
sprzeczac sie, zero watpliwosci.

> Drugie primo: w Operze z tego co wiem, jest wspierany element
> <bgsound>, który nie jest elementem żadnej z wersji ani pochodnych
> języka HTML. Kto go wymyślił i wprowadził, jako rozszerzenie swojej
> przeglądarki, domyśl się...

ale czy ja pisalem, ze opere robia tłumoki ??? Zdaje sie, ze jest
gigantycznie wrecz odwrotnie, to jasne.