Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 02:14:44 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to sobota, 26-go. Nieco po 15-ej.
  Nagle zza rogu 1634Racine wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> nie ma w maxtonie, [...] takiej [...] wady [Opery],jak paranoiczne
> trzymanie sie standardow budowania stron, czyli pokazywanie www
> tylko wg regul zbudowanych, bowiem nalezy wychowywac autorow www.

Pierwsze primo: DGNED...
Pierwsze secundo: ostatnio kształtuję nieco swój światopogląd lekturą
pl.comp.www - gdzie siedzą zaangażowani webmasterzy i myślą dokładnie
odwrotnie. :-]
Drugie primo: w Operze z tego co wiem, jest wspierany element
<bgsound>, który nie jest elementem żadnej z wersji ani pochodnych
języka HTML. Kto go wymyślił i wprowadził, jako rozszerzenie swojej
przeglądarki, domyśl się...

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Tlen.pl :  marsjanin-tk
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.