Re: program,jako usluga

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 03:17:37 MET DST

Radosław Sokół news:2006082518214000@grush.one.pl napisal [-a]
> Oj, jest wiele korzyści.
> 1) Jeżeli uruchamiasz osobno na koncie każdego użytkownika,
> to program musi sobie radzić z jednoczesną pracą wielu
> kopii (FUS, TS).

chodzi Tobie o to, ze przy WYlogowaniu programy z poprzedniego konta
dzialaja [np. emul] i na nowym koncie jesli odpale, np emula, to beda juz
dwa emule ?? :)

> Bez tego będzie się krzaczyć.

a tutaj, to nie wiem o co chodzi... tzn nie lapie zwiazku.

> 2) Jeżeli uruchamiasz osobno na koncie użytkownika, musisz
> się liczyć z tym, że będzie dostępny tylko w czasie
> zalogowania

no i nie rozumiem :) wiec jednak zabijam program wylogowujac sie ?? bo wyzej
dalem znak, ze rozumiem, iz wrecz przeciwnie jest, czyli ze nie zabijam
programu, a odpalajac na nowym koncie dubluje program, jeden na nowym koncie
chodzi, drugi nadal w tle na poprzednim koncie, z ktorego nastapilo
wylogowanie. jak to jest. pewnie sprawa z podstaw w2k/xp.

> 3) Nie masz automatycznego odzyskiwania i rejestrowania
> zdarzeń związanych ze startem i awariami nie będąc usługą.

to jasne: atrybuty uslugi, jak mniemam.

> 4) Usługa może być dostępna w jednej kopii dla wielu użytkow-
> ników nawet jeżeli się często wylogowują/przelogowują.

jasne.

> Generalnie wszystko zależy co *konkretnie* chcesz pisać.
> Napisz jaki typ programu Cię interesuje a napiszemy, czy
> lepszy byłby jako usługa, czy program niezależny.

emule
CiDial - autostart neostrady, a potem "podtrzymywanie" neostrady
dslmon
tweakUI
tcClock - synchronizacja czasu z serwerow nn.../czy ntp...
z drweb32 -> SpIDerMail - skanowanie poczty, oraz spiderGuard [w tle chodzi]
firewall
[wiecej grzechow nie pamietam]