Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 19:09:57 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to czwartek, 24-go. Nieco po 14-ej.
  Nagle zza rogu NOKGAMER wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Masz zawsze. Tylko jak zrobisz z markowaniem nie masz.

Aha.

> Mi nic innego nie pozostaje jak sprawdzić, czy na nowo utworzonej
> dyskietce też będzie występować pytanie, gdy wcześniej zaznaczyłem
> z markowaniem. Choć to nie da mi odpowiedzi pełnej, czy informacja
> jest zapisywana na dyskietce, czy na dysku, to jednak mnie ciekawi.

Raczej zapisuje to na dysku, a dyskietki nie tyka.

> Ale tak właściwie, czy jest możliwość oejścia zabezpieczenia
> dyskietki przed zapisem przez program? Bo w zasadzie co on zapisuje
> i gdzie umieszcza?

Co? Nie chcesz chyba zapisywać na zabezpieczonej (pstryczkiem)
dyskietce?! na flopie Ghost zapisuje swoje ustawienia, jak je
pozmieniasz. I logi, jeśli wystąpi błąd.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  E-mail :  Po prostu odpowiedz..
  Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.