Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:30:27 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:1r9qj16g5hv4h.dlg@marsjanin.tk...
> A po Continue without, masz za drugim razem (przy innej okazji) też to
> pytanie?

Masz zawsze. Tylko jak zrobisz z markowaniem nie masz.
Mi nic innego nie pozostaje jak sprawdzić, czy na nowo utworzonej dyskietce
też będzie występować pytanie, gdy wcześniej zaznaczyłem z markowaniem. Choć
to nie da mi odpowiedzi pełnej, czy informacja jest zapisywana na dyskietce,
czy na dysku, to jednak mnie ciekawi.
Ale tak właściwie, czy jest możliwość oejścia zabezpieczenia dyskietki przed
zapisem przez program? Bo w zasadzie co on zapisuje i gdzie umieszcza?