Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:26:21 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:1tnh27z65dktf$.dlg@marsjanin.tk...
> U mnie to działa bez pudła. FAT i NTFS. Oraz wypalanie płytek w
> nagrywarce. Wraz - zresztą - z obrazem bootowalnej dyskietki z
> Ghostem.

Pytałem, bo Symantec Ghost 7.0 (dziwne, raz Symantec, raz Norton) widzi
NTFS, ale nie pozwala zapisać.

> A pytanie... Ano, jak podchodzę do kompa, który jeszcze Ghosta nie
> widział, Ghost pyta piszę to z pamięci), czy uczynić dyski (albo
> partycje?) na tym komputerze dostępnymi dla Ghosta. Ot, ciekawostka.
> Potem już nigdy o to nie pyta, nawet po zmianach w MBR. Gdzie, co i
> tak naprawdę po co on do licha zapisuje... Jak nie wyrażę zgody, to
> chyba nie mogę zapisywać na te partycje - ale głowy nie dam, być może
> wcale ich nie widać.

O właśnie! O to samo chciałem zapytać, bo na zabezpieczonej dyskietce raz
zmarkowałem dysk i Ghost już to pamiętał, ale zastanawia mnie co i gdzie
zapisał?!
Co do niemarkowania dysku, to tam przeczytałem, że na zmarkowanym działa
niby lepiej, ale ja nie markowałem i działa także dobrze, więc nie wiem.
Jest to dla mnie o tyle ważne, że nie chcę zapisywać na HDD jakiś
bezsensownychi niepotrzebnych informacji, które przypadkiem mogą
niekorzystnie skutkować.