ograniczenie praw uzytkownika z grupy Administratorzy

Autor: ETC <no_at_spam.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 19:11:34 MET DST

Witam,
czy mozna jednemu z userów grupy Administratorzy zabronić w jakiś sposób
dostępu do danego folderu ?

Narazie znalazłem tylko możliwość zmiany przejmowania praw do folderu z:
"członkowie grupy Administratorzy"
na
"dowolnie wybrany user"
co po zmianie skutkuje tym że dowolny Administrator nie może przejąć praw.

Poza tym nie wiem jak zrobić by dany folder do uzyskania dostępu wymagał
przejęcia na własność.
Dość okrężną drogą idzie to moje rozwiązanie :)
no i nie jest kompletne.

--
ETC