porzucone sesje na TS 2000

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:28:11 MET DST

Witam
Mam serwer w2k pełniący funkcję bazy danych (oracle).
Dla 3 klientów w zdalnej lokalizacji uruchomiłem usługę terminalową.
Wszystko działa OK, ale jest problem.
Czasami, (nie wiem od czego to zależy ) urzytkownik pozostawia uśpioną
sesję i rano uruchamiając terminal tworzy nową sesję a nie podłącza się
do już istniejących.
kiedy ilość sesji przekroczy ilość licencji (5)
już nikt nie może dostać się do serwera przez połączenie terminalowe
Dziwi mnie to że administrator również nie może.
Na szczęście mam jeszcze VNC na konsoli serweera więc nie muszę bigać.
Resetuję najstarsze sesje (czasami mają po 14 dni) i wszystko jest OK do
następnego zapchania.
Nie jest to sytuacja normalna. Jak spowodować aby sesja pamiętała z
jakiego terminala została zainicjowana i rano podłączyła się właściwemu
klientowi ?
Wyświetlanie propozycji podłączenia się do jednej z np 3 sesji nic nie
wnosi bo user i tak nie wie czym one się różnią poza rozdzielczością ekranu.
Pozdrawiam
Romek