Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 11:34:03 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to wtorek, 22-go. Nieco po 23-ej.
  Nagle zza rogu adasiek wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> no nie wiem ja znam pytanie, na ktore odpowiadam jakos tak:
> "continue without marking" ale to nie ma kompletnie nic wspolenego
> z zaznaczaniem jako _dostepne_ tylko z zaznaczaniem jako takim;
> widocznie ghost sobie do czegos tego pozniej uzywa (moze przy
> odtwarzaniu?) - ja zawsze wybieram "continue without marking" i
> jest OK;

A po Continue without, masz za drugim razem (przy innej okazji) też to
pytanie?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Yahoo! :  marsjanin_tk
  Na nadmorskich plażach panuje syf! Najgorsze jest deptanie po niedopałkach.