brak możliwości zalogowania się do XP

Autor: P <dopesson_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 12:04:59 MET DST

Cześć!
    Mam poważny problem. Na kompie który użytkuje ktoś w rodzinie nie ma
możliwości zalogowania się do XP. Podczas uruchamiania systemu pojawia się
ekran na którym po prawej stronie powinny być ikonki użytkowników a przy
nich nazwy użytkowników. Niestety ich nie ma. Jak się naciśnie CTRL+ALT+DEL
pojawia się możliwość logowania i domyślenie pojawia się nazwa użytkownika
którą nadałem przy instalacji systemu. jednak przy instalacji systemu nie
nadawałem hasła (nacisnołem ENTER) i na tej zasadzie działało logowanie.
Natomiast teraz nie mam możliwości wogóle weścia do systemu nawet w trybie
awaryjnym.... co robić???
Pozdrawiam;
PG.