Re: brak możliwości zalogowania się do XP

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 13:10:46 MET DST

"P" <dopesson@poczta.onet.pl> wrote in
news:ech98v$dse$1@atlantis.news.tpi.pl:

[...]
> a przy nich nazwy użytkowników. Niestety ich nie ma. Jak się naciśnie
> CTRL+ALT+DEL pojawia się możliwość logowania i domyślenie pojawia się
> nazwa użytkownika którą nadałem przy instalacji systemu. jednak przy

a nie zwrociles uwagi, ze to pole jest edycyjne? mozna sobie tam
wpisac dowolny ciag - wpisz nazwe uzytkownika, ktorego utworzyles;

> instalacji systemu nie nadawałem hasła (nacisnołem ENTER) i na tej
> zasadzie działało logowanie. Natomiast teraz nie mam możliwości wogóle
> weścia do systemu nawet w trybie awaryjnym.... co robić???

Windows XP ma domyslne konto o nazwie "Administrator"; w wersji Home
mozna sie na nie zalogowac tylko z trybu awaryjnego; w wersji Pro mozna
sie na nie logowac zawsze; w czasie instalacji tworzone jest drugie
konto o uprawnieniach administracyjnych (nazwe podaje uzytkownik);

na ktore konto nie mozesz sie zalogowac?

pzdrv;
adas;