Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3. ..

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 11:51:18 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 23-go. Nieco po 0-ej.
  Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> albo nie można np, odpalić narzędzia dyskowego, które zrobiło w MBR
> połowe roboty (np. czyszcząc go), a potem już następny jego wątek
> nie może się odpalić z braku zasobów.

Właśnie zastanawiam się, jak skomentować pomysł grzebania w MBR spod
systemu, nie urażając autora tegoż pomysłu...

> Będę się cieszyć chodzącym (jeszcze) systemem. Który zamierzam
> bardzo porządnie postawić od nowa, a potem wyrzeźbić coś a-la
> Ghost, by w razie czego kwadrans roboty i od nowa Polska Ludowa.

To jest bardzo dobry pomysł. I Ghost się nadaje, bierzesz
CD/DVD+/-R(W) i nagrywasz dołączając obraz dyskietki... I masz
wszystko na jednym krążku.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!