Re: Problem z DC win 2k3

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 12:59:49 MET DST

On Tue, 22 Aug 2006 23:32:56 +0200, Tomasz Onyszko
<T.onyszko_nomielonka_@w2k.pl> wrote:

> Generalnie laczenie roli DC i Exchange to nie jest wskazana rzecz.
> Jezeli stary serwer jest rowniez serwerem Exchange to musisz tez
> przeniesc jego zasoby, usunac go z organizacji, wypromowac nowy serwer,
> zinstalowac go, wypromowac jako DC, zainstalowac serwer Exchange,
> przeniesc z powrotem zasoby itp.
>
> Masz jeszcze jakies serwery Exchange w tej organizacji?

Tzn co do laczenia rol to wiem ze nie jest zalecane, ale to jest DC
zapasowy (i tak dzialalo do tej pory i jest niezle :) ) Nie nie mam innych
exchange w organizacji, coraz bardziej przekuje sie do zmiany nazwy
serwera i zrobienia wszystkiego prawie na nowo.