Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 23:08:27 MET DST

Marsjanin <08.2006.usenet@marsjanin.tk> wrote in
news:1tnh27z65dktf$.dlg@marsjanin.tk:

> A pytanie... Ano, jak podchodzę do kompa, który jeszcze Ghosta nie
> widział, Ghost pyta piszę to z pamięci), czy uczynić dyski (albo
> partycje?) na tym komputerze dostępnymi dla Ghosta. Ot, ciekawostka.
> Potem już nigdy o to nie pyta, nawet po zmianach w MBR. Gdzie, co i
> tak naprawdę po co on do licha zapisuje... Jak nie wyrażę zgody, to
> chyba nie mogę zapisywać na te partycje - ale głowy nie dam, być może
> wcale ich nie widać.

no nie wiem ja znam pytanie, na ktore odpowiadam jakos tak:
"continue without marking" ale to nie ma kompletnie nic wspolenego
z zaznaczaniem jako _dostepne_ tylko z zaznaczaniem jako takim;
widocznie ghost sobie do czegos tego pozniej uzywa (moze przy
odtwarzaniu?) - ja zawsze wybieram "continue without marking"
i jest OK;

pzdrv;
adas;