Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:59:42 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to wtorek, 22-go. Nieco po 9-ej.
  Nagle zza rogu NOKGAMER wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> A czy możesz mi jeszcze napisać, czy ta wersja 2003, która działa z
> dyskietki i widzi partycje NTFS, to umożliwia także zapisanie
> obrazu na dysku/partycji NTFS (np. archiwizuję/zabezpieczam C, a
> zapisuję obraz na D - wszystko NTFS)?

Wetnę się, z odpowiedzią i pytaniem.

U mnie to działa bez pudła. FAT i NTFS. Oraz wypalanie płytek w
nagrywarce. Wraz - zresztą - z obrazem bootowalnej dyskietki z
Ghostem.

A pytanie... Ano, jak podchodzę do kompa, który jeszcze Ghosta nie
widział, Ghost pyta piszę to z pamięci), czy uczynić dyski (albo
partycje?) na tym komputerze dostępnymi dla Ghosta. Ot, ciekawostka.
Potem już nigdy o to nie pyta, nawet po zmianach w MBR. Gdzie, co i
tak naprawdę po co on do licha zapisuje... Jak nie wyrażę zgody, to
chyba nie mogę zapisywać na te partycje - ale głowy nie dam, być może
wcale ich nie widać.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!