Re: Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:44:51 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9826D248960B6adasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> kupujesz pudelkowy Ghost 10D i masz w pudelku plytke z Ghost2003;
> ostatnia wersja, ktora dzialala w stary dobry sposob; wszystkie
> powyzej to jakies g**** napisane w .NET; gdybys szukal tego poza
> oficjalnymi kanalami, to szukaj po prostu wersji 2003;

Masz w pełni rację. Ja nawet pokusiłem się o intalację takiego 9.0 (bowiem
jest prawo używania tego przez 30 dni jako triala) i to trudno opisać jak mi
zasyfiło kompa. Jeszcze większego s*** nie widziałem, tak że w pełni
potwierdzam Twoje słowa. A i nie znalazłem tego, co szukałem.

A czy możesz mi jeszcze napisać, czy ta wersja 2003, która działa z
dyskietki i widzi partycje NTFS, to umożliwia także zapisanie obrazu na
dysku/partycji NTFS (np. archiwizuję/zabezpieczam C, a zapisuję obraz na D -
wszystko NTFS)?