Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3. ..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 02:11:11 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns98261242BCE24adasiek.podolany.net@127.0.0.1...

> kurwa wodna... ludzie to lubia sobie tworzyc problemy;
^^^^^^^^^^^^^^
> http://www.sysinternals.com/Utilities/Filemon.html
> jest calkiem niezly monitor, ktory pokazuje dostepy do
> plikow - lista jest uzupelniana, wpisy nie znikaja;
> ale NIE - bo kolega Lawrens musi isc na okolo i wpierw
> zatrzymuje procesy, potem dopiero bada listy plikow;

A gdzie ja kurwa napisałem, ze TU zatrzymywałem COKOLWIEK ?
Wskaż mi miejsce w ZACYTOWANYM poście.
Tak więc KRÓTKO, jak krowie na miedzy:

1. Przeczytaj to, co napisałem jeszcze rqaz, i jeszcze raz, aż dobrze
zrozumiesz.
2. A zatem od początku:
2a. Przy odpalonym PE uruchomiłem TC i napisałem, co PE pokazał.
2b. Uruchomiłem granie MP3 spod TC i napisałem co PE pokazał, a także to,
czego nie znalazłem w stosach.
2c. Po odtworzeniu pliku MP3 spod TC, znów napisałem, co PE ujawnił.
3. NIGDZIE NIE PISAŁEM, ŻE WSTRZYMYWAŁEM COKOLWIEK, TO BYŁO W POPRZEDNIM
POŚCIE. I TĘ PRÓBĘ ZROBIŁEM ZASUGEROWANY LISTALI 2 KOLEGÓW Z GRUPY.
OCZEKIWAŁEM WSKAZANIA, CO NADAL ROBIĘ ŹLE, ALE DO CIĘŻKIEJ NIEMOŻLIWEJ, NIC
NIE WSTRZYMYWAŁEM TYM RAZEM. A TY SIĘ LEPIEJ OPANUMJ, BO CI ŻYŁKA PIERDZĄCA
KIEDYŚ PĘKNIE.
4. Widzę, że bez sensu taka dyskusja. Tak zrobisz, źle. Siak zrobisz, też źle.
W rzyci to mam.
4a. Nie, nie grupę. Taki styl rozmowy. Grupa bardzo dużo mi dała i nadal daje.
5. Jedni mówią Process Explorer, inni Filemon, to cóż mam do pioruna w końcu
wybrać?

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,